fredag 17 april 2009

Hjälp mig!!!


Den här rosa burken med bodybutter köpte jag på Maxi för över ett år sedan, och nu är den slut... Jag ÄLSKAR den, men jag hittar den inte någonstans! Så därför behöver jag eran hjälp - om det finns någon där ute som läser min blogg och får syn på en sån här burk någonstans. PLEASE, meddela mig! Jag måste få tag i en ny!!! Den doftar ljuvligt! På tal om ljuvliga saker, så tog M med sig Alva ut en sväng förut så att jag fick lite egentid, och det var helt underbart! Jag tog en lång varm dusch, rakade benen, skrubbade hela kroppen med peeling och gjorde en ansiktsmask... Inget godis eller annat onyttigt idag - duktiga mig!

1 kommentar:

Linda sa...

Jag håller med dig, den där är UNDERBAR!!
Jag köpte den för inte så länge sen på maxi..
Någon annanstans har jag tyvärr inte sett den..
Den kanske var slut just då bara, när du var in. Titta om ett tag igen:)
Ha en bra dag!!