onsdag 1 april 2009

Shit, vad smal jag har varit!!!

  
Hittade den här bilden på min Facebook-sida (ja, bilden på mig själv alltså - även om den här hamstern är typ världens gulligaste) och shit vad smal jag har varit!!! Jag har nog utan att överdriva gått upp 10 kg sedan precis innan jul... Och på hotellet i Göteborg hade de en helkroppsspegel inne på toaletten, och jag kan lova er att jag höll på att avlida när jag såg mig själv i spegeln... Faan, ge mig styrka att orka ta tag i min vikt!!! Jag ser ju för faan inte klok ut! Usch, vad jag hatar mig själv som fetknopp...

1 kommentar:

Helen sa...

säg till när du hittar motivationen så är jag med dig... jag har ju ingen alls just nu.. försökte men nej det gick inte.. å alla byxor sitter så tajt så jag blir galen.. men gumman DU ÄR SÅÅÅ FIN.. bara så du vet.. 10 kg mer eller mindre.. men jag vet hur du känner dig.. puss å kram