måndag 27 april 2009

-1 kg!!!


En bild på min frukost idag: 2 Fröig med Lätta, hushållsost och gurka (6p), SAMT ett symboliskt margarinpaket som visar hur mycket jag har gått ner i vikt på en vecka... Det känns ofattbart när man tittar på och lyfter på paketet - tänk att jag ska bli av med 15 såna paket innan jag är nöjd... Samtidigt som jag är jätteglad att jag har gått ner ett helt kilo kan jag inte låta bli att undra vad vågen hade visat om jag inte hade ätit allt skräp som jag åt i lördags och om jag hade rört på mig mer... Hur som helst, nu ska Alva iväg på 3-årskontroll. Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset :)

Lotta sa...

Härligt jobbat - du är GRYM!!!
Grattis!
Lotta

batgirl sa...

Du är på gång! Kanonbra jobbat!

Helen sa...

stort grattis.. härligt jobbat.. fortsätt så.. jag tänk 1 kg.. det är massa smör det.. otroligt att man tappat så mycket lixom... grattis igen.. hoppas det gick bra på 3 års kontrollen.. kram