onsdag 22 april 2009

Smaskigt!


Klockan är halv tolv på natten och jag har precis kommit hem från ett personalmöte (!). Vi träffades hemma hos Susanne som är förbutiksansvarig, och hon bjöd på jättegod mat: potatisgratäng, veg. grillfilé och sallad. Sen fick vi vaniljglass och färska hallon till efterrätt. Mums! Kvällens godheter "kostade" 9 points, frukosten 5,5 points och lunchen 6,5 points = 21 p. Jag är nöjd med dagen ätmässigt, men tyvärr har jag bara kommit upp i 5548 steg idag... Jag skyller på tidsbrist - bakade till Alvas kalas i 3 timmar förut efter jobbet. Förresten - GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN, brorsan!

1 kommentar:

Helen sa...

åh va gott det såg ut..
oj va du har varit duktig å bakat å bakat å bakat... hihi
känner igen det där med att skämma bort barnet.. våra är rätt bortskämda åsså nu när jag jobbar å har mera pengar.. fick ju så mycket i julklapp å när dom fyllde år .. å vi gör lite som du.. handlar under veckorna.. svårt att låta bli.. hoppas kalaset blir underbart skoj för Alva och er..
min stegräknare hittar du på www.stegraknare.se.. sen går du in på stegräknare omron i vänster kolumn... den heter omron walking style II pris 329:-
om du kikar inom kort så finns den på första sidan som senaste såld... många är nöjd med den även min bästa kompis så det blev en sån.. så bra att man kan ha den i fickan.. nu ska jag natta Leo.. hörs. kram kram just det.. ska färga håret brunt i kväll.. lägger ut före å efter kort.. kram