måndag 19 mars 2012

Snö :-(

Fy sjutton för att vakna upp till en snötäckt asfalt... Jag trodde verkligen att våren hade kommit för att stanna!

Men något som däremot gladde mig imorse var att Noel sov i sin egen säng hela natten! Jag har i och för sig inget emot att ha honom bredvid mig i sängen, men det känns som att både han och jag sover lite bättre när det inte är så trångt och varmt...
Dessutom så illgrät han inte när jag lämnade honom på dagis förut, utan han sträckte ut händerna mot fröken och lipade sen bara litegrann när jag gick... Skönt!

Nu imorse åt jag frukost på jobbet: två ostskivor, tre köttbullar, tre skinkskivor, två bitar gurka, lite västkustsallad och ett kokt ägg.

Idag blir det en lång dag för ungarna på dagis, men jag hoppas att det går bra! Vi är ju lediga imorgon... Då blir det nog en sväng till Markus-kyrkan, och dessutom så skulle nog min lillebror Jimmy komma in till Skövde en sväng!

Inga kommentarer: