måndag 26 mars 2012

Bra dag

Jag har skött maten idag också!
Till frukost blev det ett LCHF-bröd med ost och skinka, till frukost nummer två blev det två LCHF-bröd (ett med ost och ett med rödbetssallad och köttbullar), till lunch åt jag kotletter med champinjon- och baconsås, till mellanmål 1/4 banan och till kvällsmat blev det två Finncrisp med Kalles prickiga och ett glas påskmust light ;-)

Noel vaknade redan kl 07.00 imorse, och två och en halv timme senare var vi på väg hemifrån till Elins Esplanad - Alva ville ha ett par nya jeans. Strax innan kl 11.00 lämnade jag ungarna på dagis, och sen åt jag den andra frukosten på jobbet innan jag började jobba...

Direkt efter jobbet så tog jag med mig Alva och åkte ut till min kompis Camilla och tjötade lite skit - det är alltid lika trevligt att träffas ;-)
Jag passade på att svänga förbi min moster också, för jag hade beställt en mascara och en ögonskugga från Oriflame av henne...

Jag tänkte hålla mig vaken och kolla på Big Brother ikväll (speciellt med tanke på att klockan "egentligen" bara är strax innan kl 21.00), men jag vet inte om jag orkar... Det svider i ögonen av trötthet! Noel sover så himla oroligt på nätterna; jag hoppas att det ändras snart...

Inga kommentarer: