onsdag 21 mars 2012

Godnatt

Klockan är strax efter nio och jag har redan bäddat ner mig - jag är så himla trött ikväll!
Noel sov ju verkligen INTE bra inatt utan vaknade flera gånger och bestämde sig slutligen för att gå upp kl 05.20 :-(
Jag fick M att ta över när hans väckarklocka ringde (kl 05.45), men eftersom Noel är så sjukt mammig för tillfället och tjuter som en gris när jag inte är i närheten, så kunde jag ju ändå inte somna om...
Dessutom var det så himla lugnt och segt på jobbet idag, och det blir man ju inte direkt piggare av!

Nu ikväll så har vi i alla fall kollat på Sveriges Mästerkock, och jag tror att Josefine tar hem hela tävlingen - jag har tippat henne som vinnare ända från starten ;-)
Men Sigrid är duktig också...

Idag har jag skött mig med maten, och det enda "onyttiga" som har slunkit ner är en banan, några nötter och en Skyr vaniljyoghurt... Eller ja, det är ju faktiskt inte så onyttigt egentligen, så jag är nöjd!
Dessutom så blev det en promenad till dagis/jobb i förmiddags, samt en liten promenad från jobbet till dagis (där M mötte upp med bilen)...

För övrigt så tror jag att mensen är på gång, för jag har varit konstant hungrig hela dagen! Längtar tills frukosten imorgon...
Imorgon så blir det dessutom jobb mellan kl 12.30-18.

Godnatt!

Inga kommentarer: