tisdag 13 mars 2012

En sjukling till?

Jag hade ju tänkt att skicka iväg Noel till dagis imorgon så att Alva verkligen får vila och kurera sig i lugn och ro, men jag tyckte att det lät som att han hade en ganska djup hosta förut så vi får se hur det känns imorgon när vi vaknar... Jag hoppas att han är pigg och fräsch!
Min egna förkylning verkar vara på väg tillbaka utan att ha brutit ut... Det stannade vid kli i halsen samt nysningar i två dagar, och nu känner jag mig helt okej igen! Dock så har det kliat i mitt högra öga hela dagen, och förut så läste jag att pollensäsongen har startat :-(

Nu ikväll så har vi kollat på Big brother, och jag tycker att det är skitkul att Rodney är tillbaka! Tyvärr så tror jag att han kanske måste lämna huset på söndag, men det är roligt med folk som kommer in i huset och rör runt lite i grytan (t ex lägger sig naken bredvid Kija precis som att det är det mest naturliga i världen, liksom)...

Idag har jag återigen skött maten bra, och dessutom så blev det en promenad från stan till jobbet ;-)

Till frukost åt jag ett LCHF-bröd med skinka, till lunch blev det hemmagjord kebabsallad, till mellanmål en banan, till kvällsmat ett LCHF-bröd med fyra köttbullar och framför teven åt jag två Finn crisp med räkost. Och utöver detta så har jag druckit några koppar te samt påskmust light...

Igår jagade jag förresten en misstänkt snattare på jobbet - berättar mer om det imorgon!

Inga kommentarer: