onsdag 28 mars 2012

Faaaaaan

Förut tänkte jag baka lite kärleksmums som M skulle få ta med sig till jobbet imorgon (lite extra roligt var det ju att hans ena chef har namnsdag imorgon också, så det skulle bli lite firande med gott hembakat - grattis i förskott, Jens!), men istället för att göra dem i långpanna så hittade jag ett recept för en rund form i den fina bloggen www.sotasaker.com

Grejen är ju bara den att det slutade i katastrof!!!

Jag följde receptet till punkt och pricka, men reagerade dock lite på den korta gräddningstiden (15-20 minuter i 175 grader)... Som ni ser på bilden så är det bara en smet i mitten :-(

Åh, jag blev så himla besviken!!!
Jag ska aldrig mer följa något recept som jag hittar på nätet, om inte flera har provbakat och kommenterat det innan...

Inga kommentarer: