onsdag 14 mars 2012

Skitigt fönster

Hoppsan, jag tror minsann att det är dags att tvätta altandörren... Vårsol i all ära, men skitiga fönster kommer man inte undan när den lyser ;-)

Nu har jag precis bäddat ner mig, för väckarklockan ringer kl 05.10 imorgon bitti... Mitt egoistiska jag hade "hoppats" på att Alva var fortsatt hängig imorgon så att jag kunde ha vabbat och passat på att tvätta både kläder och fönster, men hon kände sig piggare idag och då blir det självklart dagis imorgon. Och öppning i förbutiken för min del ;-)

Alltså, jag måste nog säga att jag föredrar förbutiken framför kassan när det gäller det mesta, MEN jag saknar att inte få ha smycken och nagellack... Och det vore skönt att slippa vår huvudbonad!

Idag har jag ätit både mörk chokladmousse, röda vindruvor samt en banan (kolhydrat-varning på detta!), men jag är nöjd ändå! Så länge jag håller mig ifrån smågodis och annat icke LCHF-vänligt så känns det okej ;-)

Inga kommentarer: