söndag 18 mars 2012

Ballongmage

Även om godis o dyl är väldigt gott under tiden som man äter det, så tror jag ändå inte att njutningen uppväger den jobbiga känslan av att gå och lägga sig med en uppsvälld och ömmande ballongmage... Att man aldrig lär sig!!!
Eller ja, det gör man väl egentligen för man är ju fullt medveten om konsekvenserna medan man äter, men skiter tyvärr i dem just då...

Nåja, lördag och söndag har varit mindre bra dagar, men imorgon så återgår jag till min lågkolhydratkost igen!
Tyvärr så blir det nog ingen motion imorgon för jag jobbar mellan kl 08.00-16.15 och tar således bilen till jobbet (och får ev besök av Camilla på kvällen), men jag ska verkligen försöka att klämma in minst en 30-minuters promenad om dagen... Herregud, brorsan är ju skitduktig och är ute och går typ minst en mil om dagen, så en halvtimme ska jag väl klara av!?!

Nu ikväll så har vi kikat på Big brother och förvånande nog så röstades Kija ut - jag var helt säker på att det var Hanna som skulle få lämna huset...

Inga kommentarer: