söndag 25 mars 2012

Hurra!

Det finns hopp för mänskligheten - Hanna åkte ut ur Big Brother idag!!! Vilken hemsk person hon är - en mobbare ända ut i fingerspetsarna... Nu ska det bli riktigt roligt att följa resten av deltagarna när de värsta har lämnat huset: Sipan och Hanna! Hoppas att folk lär sig att man inte kommer någonstans i livet genom att vara elaka mot varandra...

Idag har jag haft en bra matdag, precis som jag lovade er! Till frukost åt jag ett LCHF-bröd med ost och skinka, till lunch åt jag Felix fisksoppa samt en näve mandlar/macadamianötter, till mellanmål blev det en banan och en clementin, och till middag åt jag kotletten jag berättade om förut...

Däremot har motionen varit obefintlig! Tanken på att gå en promenad runt Karstorp innan jobbet dök upp som hastigast, men jag valde att sova ikapp lite mer än 1 1/2 timma med Noel istället - skönt!

Oj, jag undrade vad det var som lät, men det var visst bara M som ställde sig och stekte mat (matlåda) nu klockan 23.00 - normalt!?!

Nu ska jag sooooova... Godnatt!

Inga kommentarer: