torsdag 22 mars 2012

Noel tog ett steg förut!!!

Jag tänkte skriva "Noel går..." i rubriken, men det gör han ju verkligen inte! Däremot så stod han och balanserade utan att hålla sig i något jättelänge förut, och sen tog han ett steg framåt och rasade ihop... ;-)
Sen så gick han några steg framåt med hjälp av gå-vagnen, så det känns ju som att det är på gång i alla fall!
Alva började att gå när hon var 14 månader, så det blir säkert något liknande för Noel ;-)

Just nu så kollar jag på Biggest loser, men jag är så himla trött att jag bara längtar efter att det tar slut så att jag får gå och lägga mig...
Jag missade gårdagens Big brother och kommer att missa kvällens avsnitt också, men det tar jag igen imorgon - jag vet ju redan vad som händer... Sipan åker ut!!! Äntligen!!! Jag avskyr verkligen den människan - jävla fega mobbare...

Inga kommentarer: