söndag 14 september 2014

Val imorgon...

Lite så här känns det faktiskt inför valet i år; jag hade gärna haft fler partier att välja emellan... Men nu är det ju som det är, och jag har bestämt mig - jag röstar på Miljöpartiet!

Nu ikväll har jag stängt på jobbet och när jag kom hem satte jag på Big Brother på Kanal 9 play - jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag ÄLSKAR dokusåpor!!! Och det bästa av allt är att jag har funnit min like på jobbet; nu har jag en som jag kan diskutera programmet med på riktigt, och det känns fint ;-)

Idag har jag inte varit hungrig alls! Jag åt ett microbröd med ost kl 9 och korvstroganoff med sjögräsnudlar kl 16, och när jag kom hem från jobbet vid 22.30-tiden så åt jag tre mini-köttfärsbiffar och en ölkorv (mest för att inte vakna upp helt svimfärdig imorgon bitti)...

Nu ska jag försöka att sova! Imorgon jobbar jag mellan kl 10.45-19.45, och innan dess måste jag ju hinna med ett besök till vallokalerna...

Har ni bestämt er för hur ni ska rösta imorgon?

Blått för egoism eller rött för solidaritet?

Inga kommentarer: