söndag 21 september 2014

Inte ett enda inlägg idag...

Och inte ett enda foto taget... Helgalet!

Dagen började i alla fall med att Noel väckte hela familjen kl 07.50, sen väntade en skön dusch och därefter frukost.
Efter det åkte hela familjen iväg och hämtade upp Alvas kompis, och sen var det dags för handbollsträning för tjejerna i 1 1/2 timme.
När vi kom hem käkade vi en enkel lunch = korv med bröd, och sen började vi att plocka undan och städa lite här hemma. Det var ju såklart jättejobbigt (även om det var M som stod för det mesta), så när det var klart så gick jag och lade mig och vilade i en timme ;-)
Efter det så åkte M upp till berget och sprang tillsammans med en kompis, och när de kom tillbaka så fikade vi = nybakade wienerbröd.
Efter det så diskade jag, vek tvätt, körde igång en ny tvättmaskin, hängde upp blöt tvätt samt fixade fyra matlådor med ris och korvstroganoff.

För tillfället så "vaktar" jag Noel medan han badar, M spelar nåt bilspel på Playstation och Alva leker med en kompis.
Snart är det dags att slänga ungarna i säng, och efter det så hoppas jag att M är lika sugen på McDonalds-mat som jag är ;-)

Den här helgen har som ni förstår INTE gått i LCHF's tecken, men jag orkar inte bry mig! Jag har varit duktig och käkat lågkolhydratskost i ca 3 veckor utan att gå ner något nämnvärt, så då ledsnar jag...

Orkar inte ens engagera mig i att gå ner i vikt längre; jag får väl bara acceptera att jag alltid kommer att vara en liten fetknopp ;-)
Jag hatar att motionera och älskar godsaker, så vad kan man förvänta sig liksom... Bläää!

Nåja, nog om tråkigt dietande... Och sorry för ett trist inlägg!

Inga kommentarer: