fredag 19 september 2014

Förkyld :-(

Usch, vad jag har mått dåligt idag!
Det började med att jag nös typ 10 gånger och höll på att klia sönder näsan i duschen, och sen har det bara fortsatt... Jag tror lätt att jag har nyst över 50 gånger idag, och dessutom har jag känt mig febrig och hängig och börjar få ont i halsen :-(

Jag och M hade ju planerat en utekväll tillsammans imorgon och tänkte gå på Ammotracks sista spelning, men vi struntar i det nu... Snälla lillebror erbjöd sig att vara barnvakt och sova över här, men förhoppningsvis får vi utnyttja det erbjudandet någon annan gång istället!

Idag åt jag ett proteinbröd med ost och kaviar till frukost och sjögräsnudlar med köttfärssås till middag - trodde att jag skulle vara döhungrig efter jobbet eftersom jag åt lunchen redan kl 13.45, men det var jag absolut inte... M var dock vrååålhungrig och skulle absolut ha pizza, så det slutade med att jag och Noel delade på en barnpizza Vesuvio nu ikväll; som tur var så kände jag fortfarande smak trots halsont...

Alva följde med en kompis hem efter skolan, och nu skulle hon visst sova över där också. Funderar på att kolla på nån film ikväll - har ni några bra förslag!?!

Inga kommentarer: