måndag 29 september 2014

Jag MÅSTE skärpa mig...

Usch, nu har jag gått upp så mycket i vikt att jag knappt får igen byxorna :-(
Jag fattar inte att det ska vara så jävla svårt... Jag skulle lätt kunna bli en sån där 200-kilos klump som äter ihjäl sig!
Samtidigt så vet jag ju att jag har hyfsat lätt för att gå ner i vikt också, om jag bara håller mig till planen så att säga...

Men men... Det är väl ingen idé att sitta här och tycka synd om sig själv!
Idag blir det en kopp te med kokosolja till frukost, och snart blir det en promenad till dagis/jobb (2,5 km)...

Ps: anledningen till tekoppen är inte för att på något sätt späka mig själv, utan det är för att jag helt enkelt inte är direkt hungrig på morgonen... Jag har min första rast på jobbet kl 13.30, och då får det bli en lunch från Salladsbaren!

Jag har bestämt mig för att det är LCHF som gäller i alla fall (minus mörk choklad), för det är den metoden som jag tror mest på och som jag mår bäst av!

Inga kommentarer: