tisdag 9 september 2014

Godnatt

Idag var Noels dagis stängt pga planeringsdag, så jag svängde förbi Ica Maxi innan jag började jobba och köpte en överraskningspresent till honom som han kunde leka med när M jobbade hemifrån... Hann precis bygga ihop både brandstationen och bilen innan det var dags att åka och jobba, och kan ju helt klart konstatera att lego är riktigt kul att leka med!

Nu ikväll har jag kollat på både Big Brother och Paradise Hotel - JAG ÄLSKAR DOKUSÅPOR!!! Det är så pinsamt ibland att man bara vill börja gråta, men det är ju samtidigt det som är tjusningen...man vet liksom inte vart man ska ta vägen...

Ex:
En ny kille (asiat) kommer in i programmet och presenterar sig så här:
"Den kroppsdel jag är mest nöjd över är den asiatiska vårrullen. Frågan är bara vilken tjej som ska få smaka på soyan..."

Och så ligger han med en tjej första kvällen!

Nu är klockan halv ett och det är dags att sova! Hoppas dock på sovmorgon imorgon; börjar inte att jobba förrän kl 14.45...

Inga kommentarer: