onsdag 10 september 2014

Godnatt

M knäckte typ mitt självförtroende precis; jag satt och kollade på Paradise Hotel i godan ro och hetsade upp mig över tvisten med voodo-dockan i kvällens program, och då säger han:
"Herregud Åse, du är snart 40 år...."

Usch, vad hemskt det lät! Fyrtio år... Och det stämmer ju! Herregud, jag känner mig som tjugo när jag sitter här och glor på mina älskade dokusåpor... Jag borde ju skämmas för att jag tittar på skiten egentligen, men det gör jag inte - jag erkänner att jag ÄLSKAR det!!!

Hur som helst - idag har jag gått 7,5 km och det känns riktigt bra! På fredag tänkte jag och Alva testa att gå halvmilen tillsammans; M har laddat ner massa bra musik åt oss ikväll som vi kan ha i lurarna när vi går...

Men nu är det dags att sova - väckarklockan ringer om sex timmar...

Inga kommentarer: