lördag 9 november 2013

Tack för alla gratulationer

Ett stort TACK för alla grattishälsningar via telefonsamtal, Facebook och sms - jag blir alldeles rörd av att det finns så många därute som skänker mig en extra tanke idag och tar sig tid att gratulera mig på födelsedagen ;-)

Dagen har som sagt varit till full belåtenhet, och imorgon så blir det lite kalas här hemma! Jag hade räknat med att vi skulle bli 15 personer sammanlagt till fikat, men p g a sjukdomar, resor och annat så blir vi bara 9 stycken, d v s vi i familjen plus fem till... Tråkigt, men vad ska man göra!?!

Nu när man är så få i släkten så är det ju så kul när alla kan träffas, så man känner sig lite "tom" när man inte får ha ALLA sina nära och kära omkring sig vid högtidstillfällen... Men, men... Jag är ju självklart tacksam för de som faktiskt kommer, och jag vet ju att det är omständigheter som man inte kan styra över som gör att vissa uteblir, och snart så är det ju jul ;-) Och då kommer vi att träffas igen!

Nu ska jag soooova! Och fundera ut vad jag ska bjuda på imorgon... Det lutar åt en egenbakad chokladtårta, men vi får se; jag kanske tar genvägen och köper nåt färdigt istället!?!

Inga kommentarer: