onsdag 27 november 2013

Sjuuuuk :-(

Jag kände mig helt okej imorse fast jag fortfarande hade ont i halsen, så jag gick iväg till jobbet som planerat. Men sen kände jag att jag blev sämre och sämre, så efter 7 1/2 timme gav jag upp...
Innan dess så hade jag dock köpt en flaska KanJang samt halstabletter för att kurera mig själv, men det verkar inte som att det hjälpte :-(

Jag har ont i halsen och känner mig frusen och febrig...

Jag är hemma från jobbet imorgon och hoppas att det räcker; jag har liksom inte tid att vara sjuk!
På lördag så har Alva dansuppvisning och innan dess så måste jag fixa bland annat dansskor och ett vitt linne, och senare på kvällen så ska jag på FEST -
Elins Esplanad firar 5-årsjubileum och har ställt till med fest för samtliga butiksanställda i köpcentret ;-)

Nu ska jag dyka ner i soffan...

Inga kommentarer: