onsdag 6 november 2013

Godmorgon

Idag blev det en liten skål med rysk yoghurt, Önos lågkalorijordgubbssylt och mandelsmör samt tre skivor gräddost med en klick räkost i till frukost... Jag var egentligen sugen på en god macka, men jag hade inget Low Carb-bröd kvar och inget mandelmjöl till ett mikrobröd :-(
Men det gick bra ändå...

Idag vaknade jag dessutom utan minsta känning av huvudvärk, så det känns toppen!
(Även om jag höll på att utveckla en kraftig spänningshuvudvärk av att skjutsa Alva till skolan förut; det är ju GLASHALT ute på vägarna...)

Förhoppningsvis så smälter isen allteftersom, men jag tycker att det är skitläskigt att köra bil när det är halt! Däcken bara slirade runt när jag skulle köra ut från vårt område förut, och när jag skulle åka uppför backen hem till oss så lyste den där antisladd-lampan på instrumentpanelen typ hela tiden... Usch!!!

För tillfället så står Noel i duschen och myser, och jag sitter här på toastolen och bloggar; det är riktigt skönt att vara ledig! Och så är jag ledig på fredag igen - min födelsedag ;-)

Inga kommentarer: