onsdag 6 november 2013

Stress, stress, stress

Herregud, jag tror att jag håller på att stressa ihjäl mig! Först försov jag och Noel oss när vi skulle hämta Alva på skolan, så vi kom 10 minuter för sent... Sen skulle jag stressa in till stan med båda ungarna samt Alvas klasskompis och leta efter Fars Dag-presenter (och hittade såklart INTE det jag letade efter)... Och sen var vi ju tvungna att äta nåt, och det är ju helt hysteriskt att försöka äta på stan med en hyperaktiv 2-åring! Barnen fick hur som helst pannkakor, och jag åt gorgonzolaspäckad fläskfilé med rödvinssås och råstekt potatis...
Sedan blev Alva kissenödig mitt i alltihop, så vi sprang till bilen och åkte hem... Till saken hör att Alva och hennes kompis VERKLIGEN ville hinna med att leka en stund här hemma också, så därför hade vi så bråttom!

Så nu sitter jag här med ett skenande hjärta av all stress samt en begynnande huvudvärk :-( Och ångest för att jag käkade potatisen till lunch... Och nu är det visst dags att torka bajs...

På återseende...

Inga kommentarer: