söndag 24 november 2013

:-(

Vaknade med kramp i magen i morse och tänkte att det nog berodde på att jag var så himla kissenödig... Men sen fick jag ytterligare ett "krampanfall" i bilen på väg hem från Alvas basket...
Och när jag gick på toaletten så fick jag svaret - mens :-(

Skyndade mig och tog en hutt Blutsaft, så jag hoppas att åtminstone huvudvärken håller sig borta... Jag brukar ju ALLTID få huvudvärk innan, så jag trodde nog faktiskt inte att det var dags riktigt än!
Men det förklarar ju både pizza- och godissuget igår ;-)

Och det förklarar ju också att jag vaknade upp och lipade nyss; jag gick och lade mig för att vila med Noel, drömde om farmor och vaknade upp med tårarna rinnandes... Jag drömde att jag pratade med henne i telefon och berättade att jag saknade henne så otroligt mycket :-(

Jag blir fruktansvärt blödig och ledsen när jag har mens - är ni likadana?

Nu är det dags att käka lite korvstroganoff till middag, och sen väntar jobb fram till kl 22.15...

Inga kommentarer: