söndag 24 november 2013

Jag är så jäkla bra ;-)

Idag på jobbet så kom jag plötsligt att tänka på vilken bra arbetare jag är! Jag tror nog att jag är rena drömmen för de flesta arbetsgivare...och jag har inga problem med att tycka så om mig själv!!!

Jag går in för mitt jobb till 100%.
Jag har knappt några sjukdagar eller VAB-dagar.
Jag är snabb och effektiv.
Jag är vänlig, glad och trevlig mot alla kunder.
Jag är hjälpsam.
Jag ser vad som behöver göras, och gör det.
Jag kommer i tid.
Jag är flexibel.
Jag är ordningsam och noggrann.
Jag bryr mig om mina kolleger.
Jag är ärlig.
Jag gör alltid det som förväntas av mig.

Alltså, visst kan jag gå runt och sura för att jag är missnöjd med mitt schema eller för att jag tycker att chefen är omedgörlig, men det påverkar inte utförandet av mitt jobb... Jag vet faktiskt ingenting som jag skulle kunna göra på ett bättre sätt!
Ibland har jag fått frågan vad jag kan bli bättre på, men jag vet faktiskt ingenting (förutom möjligtvis att be om att få titta i medhavda kassar/väskor när jag sitter i kassan; det har jag fruktansvärt svårt för)...

Om jag någon gång skulle hamna i den positionen att jag skulle få anställa personal, då skulle jag vilja anställa någon som är precis som mej själv ;-)
För mig veterligen finns det ingenting negativt att anmärka på...

Det var dagens "Krossa Jante-inlägg"...

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: