tisdag 26 november 2013

Frukost

Sitter och äter frukost och scannar av mitt Instagram, och får upp den här bilden av våran egen Skövde-kändis; alltså, känns hon inte lite väl smal?! Hon lägger upp mat- och träningsbilder varje dag så jag vet ju att hon äter medvetet och rör på sig mycket och ofta, men vart går gränsen?

Jag tycker för övrigt att hon är skitsnygg och inlägget är absolut inte menat som någon kritik, men det känns som att det håller på att gå för långt?!

Fast vem är egentligen jag till att sitta här och bedöma sånt? Det kanske är min egen bitterhet över att sitta här som en misslyckad tjockis som lyser igenom...

Jag klarar verkligen inte av att gå ner i vikt längre!!! Förut kunde jag satsa stenhårt och gå ner 7-10 kg, men nu går det inte längre än typ max två veckor och sen så fuskar jag... :-(
Och jag är så sjukt less på allt vad dieter heter - jag vill äta vad jag vill!

Häromdagen fick jag en blixtidé om att jag skulle skaffa ett gymkort på Actic, men den tanken försvann ju på två röda sekunder; jag skulle ju aldrig utnyttja det! Och dessutom så kostade det 399:-/månad och det är ju skitmycket pengar!

Nu ska jag gå in och sminka mig...

1 kommentar:

Ellen sa...

Känner igen det där...det är skitsvårt att hålla sig numera...efter nyår blir det strikt igen! MÅSTE.