fredag 8 november 2013

En bra dag

Idag har jag ju som sagt varit med Alva i skolan, och det är riktigt imponerande att se vilket jobb deras lärare gör; en ung, nyutexaminerad jättegullig tjej som ska försöka att hålla styr på 22 rastlösa/busiga/nyfikna sjuåringar... Jag blev trött efter typ tio minuter ;-)

Efter skolan fick Alva ta med sig en kompis hem, och hon stannade ända till klockan halv sju. Till mellanmål fick ungarna pannkakor med sylt och grädde, och till efterrätt så slängde jag och Noel ihop en kladdkaka...

När M kom hem från jobbet så kröp jag ner i ett varmt skumbad, och sen låg jag där i två timmar ;-)
Och kvällen spenderas i soffan framför Idol med en skål chips och dip - en helt okej dag, med andra ord!

Ps: igår fick jag ett födelsedagskort från min moster i Göteborg och hon hade skickat med lite gamla bilder på mamma... Jag blev jätterörd; ni får se dem imorgon!

Inga kommentarer: