tisdag 4 maj 2010

Puh, äntligen hemma!

Jag brukar typ ALDRIG åka fram till stan och jag brukar definitivt
inte unna mig själv saker, men idag har jag faktiskt gjort bådadera.
Det plussades på lite saker sedan senaste inlägget, så totalt köpte
jag:
*3 bh:s (två svarta och en beige)
*3 par trosor (två svarta och ett par beiga; matchande mina bh:s)
*ett par jeans
*ett skärp
*en klänning/tunika
*ett läppglans

Till Alva blev det:
*en sommarklänning med jordgubbar på
*en lilamönstrad klänning med matchande hårband
*rosa mysbyxor
*en mössa
*ett par skor
*bodylotion
*läppglans (Hello Kitty)

Jag är helnöjd med våran lediga dag tillsammans!!!
Och som grädde på moset låg det en Amelia på hallgolvet och
väntade på mig när jag kom hem :-)

Nu ska jag sjunka ner i soffan med min nya tidning, och om en timma
ungefär är det dags att springa ner till tvättstugan igen...

1 kommentar:

Cornelia sa...

Åh vilken härlig dag du har haft. Njut nu ordentligt av Ameliastunden. kram och pepp