måndag 24 maj 2010

Geggamoja

Hmm, hur lätt tror ni att det är att få med Alva härifrån dagis
när hon har detta att leka med? Jag har satt mig bekvämt, kan jag
säga...

På tal om något helt annat så ringde brorsan precis och talade om
att "farsans" operation hade gått bra *pust*... vi åker dit imorgon
och hälsar på en sväng!

Maten har gått bra idag, men jag har redan bestämt mig för att jag
INTE tänker sluta äta frukt...
Till middag åt jag en VV-rätt med thaikyckling och råris, och till
mellanmål åt jag en apelsin. När jag kommer hem lutar det åt att
det blir mandeltorsk med gröna ärter till middag. Nice!

Fy, jag har sånt himla magknip för tillfället! Vet inte om det beror
på mensen, lunchen eller stressen på jobbet... Jag är sååå himla
trött på mitt jobb för tillfället, men det skriver jag mer om
ikväll eller en annan dag. Ciao!!!

Inga kommentarer: