lördag 22 maj 2010

Jag vill tatuera mig!!!

Nu har jag snöat in på att jag verkligen vill tatuera mig (jag har funderat på det i typ 10 år, men har liksom aldrig tagit tag i det), och det är något sånt här jag vill ha... Eller ja, ändå inte... men i den stilen...
Jag vill ha en snirklig tatuering runt vristen som påminner om den här i stilen; rosorna ska vara rosa och symbolisera mamma, plus att jag vill texta ALVA i bilden. Sen vill jag även få in ett jättesnyggt tecken för mitt stjärntecken (Skorpion), och sen funderar på om jag även vill texta MAMMA någonstans också...
Hmm, som ni märker är jag i planeringsstadiet, men jag tror faktiskt att jag kommer att ta mig i kragen den här gången och se till att det händer!!!

I övrigt har lördagen varit "lugn"; jag jobbade kl 9.30-16.15 och sen kom M och Alva och hämtade mig och vi åkte lite bil... till Hjo och tillbaka.
Sen beställde vi thai-mat och åkte hem och käkade, och sen har vi badat och kollat hockey och fotboll och läst tidningar m m...

Nu är jag jättetrött och ska gå och lägga mig.
Imorgon jobbar jag kl 12-17.30, och M och Alva ska åka ut till en bondgård och filma för någon reklamfilm...
Godnatt!

Inga kommentarer: