fredag 7 maj 2010

Kosläpp imorgon

Imorgon börjar jag inte jobba förrän klockan 14.15, så vi tänkte ta med Alva till en bondgård och kolla när de släpper ut korna på förmiddagen. Kul - jag har aldrig varit på ett kosläpp förut!
Dessvärre är det Axevalla marknad också, och jag vill jättegärna åka dit också...
Hmm, vi får väl se vad som händer!

Med maten går det verkligen käpprätt åt hel...e!!!
Jag äter godis, bröd och pasta som aldrig förr, och är fullständigt omotiverad!

Förut köpte jag med mig 3 godisnyheter hem;
Marabou passionsfrukt/chili, Kexchoklad med hallonsmak och Polly summer edition (smultron/jordgubb/choklad), och allt får väl lite olika betyg.
Det som får lägst betyg är definitivt chokladkakan; fy faan, den smakade parfym!
Kexchokladen var okej, och Polly-påsen får bäst betyg av de här tre (även om inte den heller var 100%-ig).
Nästa smakprov får bli Daim med päron och Marabou Kokos, men det tar vi en annan dag!

Inga kommentarer: