söndag 23 maj 2010

Håller tummarna...

Imorgon är det dags för "farsans" höftledsoperation, och jag håller tummarna för att allt går bra under ingreppet! Han har ju gjort den en gång förut, men ändå... det känns alltid lite olustigt när någon ska opereras...
Anders - jag vet att du läser det här, så lycka till!!!

Själv ska jag gå och lägga mig nu.
Jag har jobbat hela veckan (förutom tisdagen) och hela helgen, så jag är helt slutkörd för tillfället.
Fick mensen förut också, och det förbättrar ju inte oddsen direkt...
Hmm, det är synd om mig nu!

I helgen har jag fuskat en aning med lite korvbröd och chips och sånt (men inget godis och inga kakor eller nåt sånt), så imorgon kör vi igång igen...
GI - here I come!!!!

Ps:
imorse höll Alva på att ge mig en hjärtinfarkt; hon välte ner min Macbook på golvet och riskerade därmed att förinta mina 22 GB (!) bilder som jag varken hade bränt ut eller säkerhetskopierat...
Som tur är så fick M igång datorn och jag kunde börja andas igen!
En av mitt livs värsta upplevelser...

Inga kommentarer: