tisdag 11 maj 2010

Ledig idag

"Jag kan inte säga att det har kommit nåt värdefullt ur det, det är bara skit. Förutom att jag har fått en djupare förståelse för hur folk har det som drabbats av en sådan förlust. Annars har det inte gett mig något annat än en stor ofantlig sorg".
Intervju med Petra Nordlund angående hennes pappas bortgång i stroke för 5 år sedan.

Idag tog jag och Alva sovmorgon till halv nio, och sen cyklade vi ut till Ryd. Jag gick igenom mammas kläder och skor, och plockade ut lite saker som jag ville behålla - usch, det var ganska jobbigt!
Nu ikväll visade M mig den här intervjun och sa att det lät ungefär som mina tankar, och det stämmer verkligen! Alla säger alltid att det kommer något gott ur det dåliga, men det håller jag verkligen inte med om...

Middagen igår var jättetrevlig, men jag orkar inte berätta om den nu. Jag är verkligen dödstrött, och ska gå och lägga mig.
Godnatt!!!

Inga kommentarer: