måndag 3 maj 2010

Mmmmmmm, vad gott!

Första GI-måltiden på länge: benfria kotletter i en sås gjord på
grädde, salt, svartpeppar, köttkrydda, sambal olek och soja. Och till
detta en grönsallad med fetaost, och en dressing av vitvinsvinäger/
citronolivolja...

Till frukost åt jag en tallrik fil med valnötter och torkade
aprikoser, till mellanmål ett äpple, till lunch en fryst GI-
färdigrätt: köttbullar i paprikasås med quinoa och broccoli/gröna
bönor, och till mellanmål nummer 2 en tallrik fil med lite osaltade
nötter/gula russin.
Nu är jag vrååååålsugen på godis, men jag ska försöka att stå
emot... Det kanske slinker ner en bit mörk choklad, men det är ju
faktiskt tillåtet ;-)

Uppdatering:

Det blev 2 bitar mörk 72%-ig choklad... Supergott! Nackdelen är bara att jag är vrålhungrig och vill ha meeeeer... SÅ därför går jag och lägger mig!

Inga kommentarer: