onsdag 19 maj 2010

Jag är sååå trött!

Igår när jag var på plastpartyt så ringde de från jobbet och
undrade om jag kunde börja jobba klockan 6.00 idag istället för
klockan tio, och det ställde jag ju upp och gjorde. Och så fort jag
kom dit imorse frågade de om jag kunde börja klockan 6.00 imorgon
också...de tar död på mig!!!
Nej, skämt åsido...det är väl klart att man ställer upp! Speciellt
i ett sånt här läge när det handlar om sjukdom och sånt... MEN jag
HATAR att gå upp så tidigt!!! Jag mår nästan psykiskt dåligt på
eftermiddagarna om jag inte får gå och lägga mig när jag kommer hem!

Hursomhelst, med maten går det fortfarande bra! Jag har en tendens att
äta lite stora portioner, men jag tycker att jag är duktig ändå.
Imorse åt jag lite fil med nötter och aprikoser innan jobbet, och på
första rasten åt jag 1 skiva rågbröd med kokt ägg och 1 skiva
surdegsbröd med ost, skinka, gurka och paprika.
Till mellanmål åt jag en banan.
Till lunch åt jag köttfärssås och 1 dl fullkornsris, och innan jag
åkte från jobbet tuggade jag i mig ett äpple.
Till middag åt jag två såna här skinksnurror med grön-/ostsallad,
och till efterrätt unnade jag mig en bit mörk choklad...

Nu kom M hem och jag ska hoppa i ett bad!
Ikväll blir det ett nytt avsnitt av Greys anatomy - me like!!!

Inga kommentarer: