onsdag 28 april 2010

Vill bara meddela att...

...utvecklingssamtalet gick bra igår - Alva är megaduktig på alla
sätt och vis, och jag åkte ifrån mötet som en väldigt stolt mamma!

Jag är däremot INTE stolt över mig själv när det gäller mina
matvanor, men det vet ni ju redan... Jag fattar inte att det ska vara
så jävla svårt att ge faan i sockret och allt annat som är
onyttigt!!! Speciellt med tanke på att man mår sååå mycket bättre
när man håller sig ifrån det... Ja ja, imorgon är en annan dag!
Och med tanke på morgondagen, så säger jag godnatt nu - imorgon
jobbar jag i förbutiken mellan kl 06-12, och sen inventerar jag fram
till klockan tre.
Sov gott, allihopa!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

anette sa...

Sockret är ett gift..men en dag kommer du dit på ett eller annat sätt att du skall ge sjutton i det..Tog mig så där nästan 45 år:)..Men nu skall det lyckas.)..hejja på det går:)