söndag 11 april 2010

Mår fortfarande inte bra...

Nu har jag pallrat mig iväg till jobbet två dagar i rad fast jag inte
har mått bra, och nu ikväll känner jag mig ännu sämre, så jag
ringde precis till jobbet och sjukanmälde mig imorgon. Egentligen har
jag verkligen inte tid att vara sjuk nu, men jag har verkligen inga
krafter kvar... Imorse när jag hade duschat var jag helt matt i hela
kroppen, så jag fick lägga mig på sängen och vila innan jag orkade
ta på mig kläderna... Imorgon skulle jag ha jobbat från 6.45 till
16.15 och fyllt växel, skyltat upp en stor kampanj och jobbat i
Förbutiken, men jag får ta igen det jag missar senare i veckan...

Jag har absolut inte haft någon matlust heller, så det här tryckte
jag i mig när jag kom hem förut: falukorv, halloumiost och sallad...

Nu ska jag sova - godnatt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Av egen erfarenhet så vet jag att det inte är bra att göra saker som man inte mår bra av. Det handlar om att man ska lyssna till kroppen och verkligen vara här och nu. Det är inte alltid så lätt men efter en sjukskrivningsperiod som jag är inne i så har jag insett att livet är sådant! Jag kommer inte att kunna vara till för alla andra - det är meningen att jag ska vara till för mig själv och det är det allra viktigaste!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Krya på dig!