tisdag 20 april 2010

Tandläkarbesöket avklarat...

Nu är vi klara hos tandläkaren, och som tur var så var det ingen
större fara skedd... De tog 2 röntgenbilder på tänderna, och trots
att den ena tanden var lös och hade flyttat sig lite, så var det
inget allvarligt. Vi skulle bara tänka på att hålla rent vid
tandköttet, och sen ska vi göra ett återbesök om en månad.
Puh, vad skönt!
Jag avskyr verkligen att behöva gå till tandläkaren; den här
otäcka doften som vilar som en hinna över lokalen, och ljudet av
borrar och den där sugen... Uschfyblä!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Cornelia sa...

Åh jag förstår dig, jag hatar tandläkaren. Vill även passa på att be om ursäkt att jag inte svarat på dina frågor om GI. Mitt liv har varit lite hysteriskt och jag har inte hunnit med allt jag vetlat hinna med. Hur går det med dieter och annat nu? KRam och pepp