tisdag 13 april 2010

Hemma-spa

Förut kom min kompis Camilla hit med min beryktade papayakräm som jag
beställde i torsdags, och hon hade även med sig en liten present: en
ögonmask... Häftigt! Alva la beslag på den direkt, och jag ska
definitivt testa den nästa gång jag får ett migränanfall; jag tror
att den kan vara riktigt bra!

Just nu ligger jag här i soffan och försöker samla kraft för att
orka ta mig till toan och tvätta bort sminket/borsta tänderna.
Idag har jag mått bra ena stunden och dåligt den andra, så jag ska
vara hemma från jobbet imorgon också; jag känner att jag har nåt
virus i kroppen, för jag känner mig så svag och orkeslös... Plus
att jag är snorig och får helt galna nysattacker med jämna
mellanrum...
Usch, det är verkligen inte roligt att vara sjuk :-(

Idag har det inte gått så jättebra med maten, men jag skyller på
min obefintliga aptit och saknade smaksinne... Nya tag imorgon - då
blir det lax till lunch!

Inga kommentarer: