onsdag 21 april 2010

Iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh............

............. jag har gjort något alldeles oförlåtligt som mamma!!!
Jag har GLÖMT att skicka in Alvas födelsedagsannons till lokaltidningen...........
Kom på det för ungefär 10 minuter sen och skickade iväg den i all hast, men den blir inte publicerad förrän på tisdag :-(
Hon fyller ju år nu på söndag....
Men sen kom jag på att om jag klipper ut annonsen när den kommer ut så ser man ju inte utgivningsdatumet på tidningen, och då spelar det ju egentligen ingen roll...
Eller hur?
Snälla, håll med mig!
Visst gör det ingenting!?!

En mamma med världens dåligaste samvete går och lägger sig nu...
Godnatt!

3 kommentarer:

anette sa...

Men Åse..Är det de värsta du kan göra som mamma så tycker jag du är en väldigt bra mamma:)

Offe sa...

Det gör inget alls. Huvudsaken är att alla får se födelsedags skrutten i tidningen... =)

Cajsas Faster sa...

Ta det lugnt, ge din dotter en födelsedagskram på rätt dag så är det gott nog!
HUvudsaken att ni har det bra och firar som ni tycker än att andra läser om er i tidningen på fel dag!
Du duger!
Kram, en annan mamma