tisdag 27 april 2010

Tidningsannonsen

Två dagar för sent, men det blev en annons i tidningen i alla fall...

Idag har jag varit ledig, och det var välbehövligt!
Tyvärr vaknade jag med världens halsont och hosta samt mens- och
magvärk, så jag har verkligen mått skit hela dagen!
Trots det så har jag i alla fall hunnit gå igenom hela Alvas garderob
och rensat ur alla kläder och skor som är för små, och det känns
riktigt bra!

Mindre bra är det väl att Alvas dagisfröken ringde förut och
frågade vart jag var någonstans - oopps, jag råkade visst missa att
det var utvecklingssamtal klockan halv sex idag... Hon undrade om jag
kunde komma kl 19.00 istället, så jag ska strax ge mig iväg (jag är
på lekplatsen med Alva just nu, så vi får väl se om jag får med
henne härifrån - hon ÄLSKAR verkligen att vara ute och leka)!

Ps: med min GI går det åt helvete... bara så ni vet...

Inga kommentarer: