onsdag 7 april 2010

Här kommer lite reklam:

YES silke och orkidé - vilket underbart diskmedel!!!
Jag köper typ alltid Yes citron, men förra gången vi var och
handlade fick jag ett ryck och köpte den här fina lila flaskan, och
den doftar helt ljuvligt!!! Jag vill typ dricka upp innehållet varje
gång jag diskar ;-)

För övrigt sitter jag här i soffan och kollar på Halv åtta hos
mig, och är tyvärr så fruktansvärt mätt att jag mår illa...
Förut gjorde jag det klassiska misstaget att vänta för länge innan
jag åt, så när jag väl gick till affären var jag döhungrig och
kom ut därifrån med 2 kycklingklubbor... Efter en och en halv (utan
tillbehör) var jag så mätt att jag höll på att svimma, och nu
nästan 3 timmar senare är jag fortfarande helt spymätt!!! Jag trodde
faktiskt inte att man kunde bli så här mätt av kyckling...

Och mitt i all bedrövelse ringde Angelica från jobbet förut och
berättade att våran dricka-maskin har ballat ur... Det kommer bara
vatten och kolsyra, men ingen syrup... Hmm, det finns ju inte så
mycket jag kan göra hemifrån, så jag fick be henne att stänga av
den helt och hållet, så får jag ringa teknikern imorgon.

Nu ska jag kolla på "Anna Anka söker assistent" och sen blir det
"Grey's anatomy" - M steker pannkakor...

Inga kommentarer: