torsdag 8 april 2010

Dagens frukost:

Kefir med torkade aprikoser, pekannötter, linfrön och färska
jordgubbar...och en kopp kaffe.

Alltså, igår sa jag till M att jag inte håller på med GI främst
för viktens skull utan för att jag mår så himla bra av att äta så
här, och det är verkligen så. MEN självklart är ju viktnedgång en
VÄLDIGT trevlig bonus, och jag har blivit sååå förvånad de
senaste dagarna när jag har ställt mig på vågen!
Förra måndagen när jag vägde in mig, så vägde lilla jag helt
overkliga 72,3kg, och i tisdags så berättade jag ju att jag redan var
nere i 66,3kg. Igår vägde jag 66kg, och nu på morgonen hade jag
tappat igen och vägde 65,7kg... Det känns ju helt overkligt!!!
Och jag mår så jävla bra och är verkligen aldrig hungrig! Sååå
nöjd!!!

3 kommentarer:

camilla sa...

Hejsan Åse!
Det var längesen jag var här inne nu :) Hur är det? Ser att det går super bra för dig ju.....härligt!!
Men jag måste ha missat något eller?? Har du och M flyttat ihop igen?? :)
Kram Camilla (hallonpajen)
PS jag har bytt adress

http://viktkampen.bloggie.se/

blåbär72 sa...

Men grattis så himla KUL att du gått ner så mycket på så kort tid. Verkar ju helt overkligt att man kan gå ner så mycket. Jag försöker med vv och vill gå ner 7 kg men det går trögt...

Eva sa...

Hej!
Hittade din blogg via Camillas. Oj vilket minus, grattis!
Tänkte också prova på GI när jag är klar med min cambridge men jag kan inte så mycket om det så då är det kul att läsa lite GI bloggar.
Ha det bra!
Mvh Eva