måndag 12 april 2010

Mår bättre nu!

Efter kebabsalladen började jag må bättre, och nu känner jag mig
nästan helt normal ;-)
Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka vara ute så mycket som
möjligt - det känns som att jag inte har varit ute i friska luften
på flera dagar...och det har jag ju inte heller... Trist!

Vad gäller maten så har jag inte alls ätit bra idag, men det beror
på att jag inte har haft någon aptit.
Till frukost åt jag en tallrik fil med valnötter och torkade
aprikoser, till "lunch" blev det några nävar nötter och till middag
åt jag 2/3 kebabsallad. Sen inget mer... Har varken varit hungrig
eller sugen!
Funderar på att köpa en engångsgrill och ta med Alva på en utflykt
imorgon och grilla korv vid Karstorp eller nåt...

Nu ska jag läsa lite i Sten Sture Skaldemans bok "Ät dig ner i vikt"
innan jag somnar.
Vi hörs imorgon!!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: