söndag 4 april 2010

På väg till Mariestad

Sitter i bilen på väg till farmor, och snart väntar smörgåstårta
i stora lass... Det ska bli sååå gott! Har även köpt med mig
lightcider och lite mörk choklad med apelsinsmak till mig, så är det
bara smörgåstårtan som jag "fuskar" med (jag vet nämligen att det
vankas gräddtårta till efterrätt)... Det känns bra!
Solen skiner och det är helt underbart väder ute!!!
Efter besöket i Mariestad åker jag och brorsan ut till minneslunden
och hälsar på mamma och ger henne lite fina påskliljor, så att hon
vet att vi tänker på henne så här i påsktider (det vet hon i och
för sig ändå, men det är ju alltid trevligt med lite blommor)!
Ha en bra påskdag allihopa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad snygg du är i håret :) GIllar jag :)
Ser att du går på GI nu,hur går det för dig?? Jag vet inte riktigt vad jag går på,men det lutar lite mer åt GI hållet just nu :)
Tar ävne och byter ut vissa mål mot shaker.
Så nu är jag på G igen.
Kramar Camilla