söndag 13 december 2009

Underbar middag!

Idag blev jag bjuden på middag: kyckling i en underbar sås bestående av typ grädde, creme fraiche, sambal olek (?) och soja, med kokt potatis och sallad. Ljuvligt!
Jag kände mig så himla duktig som avstod från fikat efteråt, men sen visade det sig att jag visst inte skulle fortsätta vara lika duktig, för jag åkte vidare till en kompis som hade ett litet glöggparty och där slank det ner både en lussekatt, två pepparkakor, knäck och hemlagad kola...
Ja ja, imorgon är en ny dag och då får jag förhoppningsvis min stepper också, så då kör vi igång igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen tidigt ikväll!
Imorgon jobbar jag kl 9.15-16.15 och efter det har Alva luciafirande på dagis - åh, vad det ska bli roligt att få vara med på det! Första året hade Alva feber och missade hela ståhejet, och förra året var ju hela familjen hos mamma på Sahlgrenska, så då missade jag firandet...
Men imorgon ska ingenting få stoppa mig!!!

Inga kommentarer: