torsdag 10 december 2009

Jag har beställt en stepper!

Fick ett ryck precis nu och letade runt som en tok på olika Internet-sidor efter en träningscykel eller en crosstrainer, men det blev en sån här liten stepper som jag valde till slut.
Hittade den på Ellos.se och till nedsänkt pris dessutom - har kostat 599:-, men var nedsänkt till 239:50.
Med tanke på att det är Ellos jag har beställt ifrån så kanske det är rena skiten, men jag kände att det var värt ett försök i alla fall... Nu när det är mörkt och kallt ute, och jag dessutom har Alva hemma hela tiden, så har jag insett att jag varken har tid eller lust till promenader utomhus, så den här lilla apparaten blir nog perfekt för mig.
Tog den som express-leverans dessutom (20 kr extra bara), så jag får den redan på måndag.
Nu jäklar ska jag ta tag i det här en gång för alla, och jobba för att jag ska kunna visa mig i baddräkt eller bikini i sommar utan att skämmas ihjäl!

Nu ska jag dessutom gå och lägga mig, för jag gick upp redan klockan 04.50 i morse...
Godnatt!

Inga kommentarer: