söndag 27 december 2009

Börjar mitt "nya" liv på fredag...

Ja, jag hade ju tänkt köra igång stenhårt med Viktväktarna imorgon igen egentligen, men sen så sa kloka Anette att om jag börjar redan nu så kommer jag ju ändå att bryta dieten på nyårsafton, så jag väntar några dagar till och kör igång 1 januari... Det blir en bra start på det nya året också!

Usch, nu ikväll är jag så himla seg i huvudet, så det här inlägget får bli ganska kort. Jag var ju på glögg"fest" igår, men det gick faktiskt väldigt lugnt till och vi var inte ens ute på krogen, men man känner ju ändå av att man inte var nykter :-)

Förut var både faster Anette och moster Mia här och lämnade julklappar till Alva - av Mia fick hon en Hello Kitty-målarbok och av Anette ett presentkort på nya äventyrsbadet (hmm, tack för den Anette - Alva kommer tyvärr inte iväg till badhuset innan jag har bantat ner mig typ 10 kg...).

Nu ska jag mysa lite med Alva i soffan, och sen ska vi gå och lägga oss tidigt...
Sov gott!

2 kommentarer:

anette sa...

Jo då..Det gör hon visst det:)
Får be M annars:)

Cornelia sa...

Ha en mysig kväll. Jag gör som du men jag drar till och med ut på det en dag till. Nyårsdagen brukar innebära att jag vill äta lite onyttigt. Så för tredje året i rad sätter jag igång den 2:a januari. Vad är det de säger? Tredje gången gillt. Kram och pepp på dig