söndag 20 december 2009

Skridskoåkning!

Förut kom M hit och vi åkte upp till Billingehus med Alva så att hon fick testa att åka skridskor för första gången - hon tyckte att det var jätteroligt! Sen åkte vi runt halva stan och letade efter en pulka (slutsålt typ överallt), men vi lyckades hitta en inne i sportaffären på Elins esplanad. Efter maten tog M med sig Alva ut till backen här utanför lägenheten, och så lekte de där i typ 1 timma. Hon är härligt seg nu...

I övrigt har det varit en jättebra och skön dag!
Jag hann dammsuga hela lägenheten under tiden M var här också, så nu är det egentligen bara paketinslagningen jag har kvar på julagendan... samt inköp av lite julmat och ingredienser till min pepparkakscheesecake.

Nu ska jag sätta på julkalendern åt Alva, och klockan åtta ska jag kolla på Anna Skipper vs Anna Anka - spännande!

1 kommentar:

Slaktarn sa...

Synd att jag missade det här,hon ser stabil ut :-)