torsdag 3 december 2009

Middag: 7 points

Igår tyckte jag att det var blä med minusgrader, och idag tycker jag att det är blä med min jävla dåliga karaktär... Jag har fuskat så oerhört mycket den senaste tiden och har ingen som helst motivation!
Idag har jag dock hållit mig inom pointsen, men det är ju inte övertygande direkt.

Till frukost åt jag en polarkraft extrem med Lätt & lagom och skinka, och en kopp kaffe (4p), till lunch blev det 2 kokta korvar med mos = 8p (hade glömt matlådan...), till eftermiddagskaffet åt jag 2 äpplen och 1 päron och när jag kom hem blev det ris, kycklingbitar och bearnaisesås till middag (7p).

Just nu sitter jag med datorn i knäet framför teven och tittar på Bolibompa med Alva.
Förut fick hon ett tomtepyssel och en kartong med 2 pärlplattor och 2000 pärlor, så vi har hunnit pyssla lite i eftermiddag också...
Imorgon jobbar jag mellan kl 9-15.30, och efter det ska jag hjälpa brorsan att flyttstäda...

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs igen en annan dag!


2 kommentarer:

*Pinglan* sa...

Du kanske borde testa det nya vv programmet så du kan få dig en ny start och kunna äta lite annorlunda :)

Lotta sa...

Visst är det svårt med motivationen ibland men jag gick faktistk till vv förra veckan och det har gjort att jag har fått en nytändning - så jag håller med pinglan - kanske är det dags för dig okcså att gå dit och kolla in deras nya program, det är verkligen jättebra och det känns inte som om man behöver försaka någonting och det känns heller inte som om jag har misskött mig på hela veckan, trots att jag inte ätit helt bra lltid... Kanske inte ska säga mer nu innan vägningen imorgon...ler...
Lotta